DeLaval lanceert nieuwe energie-efficiënte ventilator

De DeLaval stalventilator DDF1200 is een krachtige ventilator met een gerichte luchtstroom door het unieke ontwerp. Hierdoor ontstaat er een groter koelend effect en de DDF1200 verbruikt daarbij minder energie dan vergelijkbare ventilatoren.

De DDF1200 is er in 2 uitvoeringen met IE3 klasse motoren van 0,8 kW en van 1,2 kW en voldoet aan de nieuwste Europese regelgeving qua energie-efficiëntie. Het unieke ontwerp en de speciale ventilatorbladen zorgen voor een gerichte worp met een hoge luchtstroom waardoor u hittestress voorkomt en toch minder ventilatoren nodig heeft. Tevens zorgt deze combinatie ervoor dat de ventilatoren zeer geluidsarm zijn.

De DDF1200 ventilator is geschikt voor directe aan-/uitschakeling of door aansturing met snelheidsregeling. Dit kan zorgen voor een grote mate van energiebesparing en geeft mogelijkheden om ook buiten de hete periodes toch te ventileren. Ook bij gebruik in wachtruimtes of boven speciale zones in de stal kan dan op maat geventileerd worden. Combinatie van snelheidsregeling met een slimme aansturing met de BSC of TKR1 zorgt voor een uiterst efficiënt systeem dat het vee het perfecte klimaat biedt, het hele jaar door.

De DDF1200

• Verwijdert warme, vochtige en ammoniaklucht door vervanging met verse lucht
  • Gerichte worp zorgt voor effectief en geplaatst koelen
  • Geeft het hele jaar door een aantrekkelijk klimaat
  • Helpt hittestress te voorkomen en optimaliseert het koecomfort
  • Vermindert onrust veroorzaakt door vliegen
  • Erg stille constructie, houdt de rust en stilte in de stal

Lees meer over de Stalventilator DDF1200 op de productpagina. Vraag uw DeLaval dealer naar de mogelijkheden voor deze ventilatoren op uw bedrijf.